keskiviikkona, tammikuuta 23

Pitkästä aikaa..

Viime viikot on menny kuin siivillä eikä aina oo kerinny tai jaksanu päivittää tätä blogia. Kaiken muun lisäksi olen päivitellyt tuota Norja-blogia, kun on tullut kulutettua aikaa niin kovasti tuon vaihto-homman kanssa, niin että tämä on jäänyt vallan paitsioon.

Ensi viikon torstain mulla olis Seinäjoella ilmeisesti aikas tärkeä kokous. Jännittävää! Eka kerta kun pääsee johonkin isoon kokoukseen edustamaan niinkin isoa porukkaa kuin koko Tuomarniemen opiskelijoita. Vähän nousee suorituspaineita.. Mutta, eiköhän siitä selviä kun vaan vihkiytyy asioihinsa kunnolla.

Myös pikku hiljaa tarvitsis alkaa laittamaan tavaraa kasaan, jotta pääsis sitten pois täältä uuden vuokralaisen tieltä. Enhän mä toki kokonaan pois muuta, vaan annan tän alivuokralle. Enhän mä nyt tästä rakkaasta asunnostani luovu niin vaan!

Mutta nyt, ihanaiset lukijani, käyn hakemassa jääkaapista kylmää juotavaa, kuivaan hiukset ja laitan jotain ihkua päälle… Ja sitten, eikun menoksi ;)



1 kommentti:

Suvi kirjoitti...

Jätkä on taas ollu pahoilla teillä! Mulla on kakkahätä. Olipa kiva et kirjotit blogiin. (En mä kyllä olis eikasemmin ehtiny lukeakaan.)